Pro nastavení nového podpisu v Outlooku zkuste tento postup:


  1. Otevřete si program Microsoft Outlook
  2. V okně pro napsání nové zprávy zvolte záložku Zpráva -> Podpis -> Podpisy...
  3. V tomto okně byste měli vidět přednastavený podpis s názvem GEMO-podpis. Pokud jej tam nevidíte, restartujte si počítač a zkuste to znovu. Pokud by se ani po restartu neobjevil, kontaktujte nás přes helpdesk@gemo.cz
  4. Kliknutím jej vyberte a v pravém sloupci vyberte váš emailový účet ...@gemo.cz
  5. Vyberte ho jako výchozí podpis pro nové zprávy a odpovědi (podle obrázku níže) a dejte OK.
  6. Okno zavřete.
  7. Nyní byste u každé nové zprávy, odpovědi nebo přeposlané zprávy měli vidět svůj nový podpis.
  8. V případě problémů nás kontaktujte přes helpdesk@gemo.cz