Pro nastavení nového podpisu v Outlooku zkuste tento postup:
- Otevřete si program Microsoft Outlook
- V okně pro napsání nové zprávy zvolte záložku Zpráva -> Podpis -> Podpisy...
- V tomto okně byste měli vidět přednastavený podpis s názvem GEMO-podpis. Pokud jej tam nevidíte, restartujte si počítač a zkuste to znovu. Pokud by se ani po restartu neobjevil, kontaktujte nás přes helpdesk@gemo.cz
- Kliknutím jej vyberte a v pravém sloupci vyberte váš emailový účet ...@gemo.cz
- Vyberte ho jako výchozí podpis pro nové zprávy a odpovědi (podle obrázku níže) a dejte OK.
- Okno zavřete.
- Nyní byste u každé nové zprávy, odpovědi nebo přeposlané zprávy měli vidět svůj nový podpis.
- V případě problémů nás kontaktujte přes helpdesk@gemo.cz